Garantija un atgriešana

Pēc mēbeļu saņemšanas pamanījāt ražošanas vai transportēšanas defektu?

Neuztraucieties, mēs atrisināsim visas nepilnības :) Ja Jums ir iespēja nosūtiet mums uz e-pastu defekta fotogrāfijas, tādējādi ātrāk varēsim atrisināt radušās neērtības. Visu informāciju par garantijas servisu varat iegūt pa tālruni +371 27 677 690 vai rakstot uz info@berrymebeles.lv.

 

24 mēnešu kvalitātes garantija

Visa informācija par preci, kas tiek iegādāta berrymebeles.lv, ir norādīta katras preces aprakstā. berrymebeles.lv iegādātajām precēm ir 2 gadu ražotāja garantija, kuru termiņi ir norādīti preces aprakstā un garantijas lapā. Kad Jūs iegādājaties kādu preci, pirms mēbeļu montāžas pārliecinieties par tās atbilstību.

Preces garantijas nosacījumi:

  • preces montāža jāveic saskaņā ar montāžas instrukciju.
  • iegādātais produkts ir izmantots paredzētajam mērķim un tas ir atbilstoši uzturēts kārtībā.
  • garantija attiecas uz mēbelēm, kas ir bojātas transportēšanas rezultātā, kā arī uz defektiem, kas radušies izgatavotāja vainas dēļ.

Pircējs zaudē tiesības uz bezmaksas garantijas servisu šādos gadījumos:

  • pircējs neievēroja mēbeles montāžas instrukciju.
  • prece ir bojāta pircēja vainas dēļ.
  • mēbeles ietekmēja neparedzami apstākļi (force majeure).

 

Ja esat pamanījis preces defektu tās lietošanas laikā informējiet mūs zvanot uz +371 27 677 690 vai rakstot info@berrymebeles.lv. Garantijas laikā noteiktās kvalitātes defektus berrymebeles.lv aizstāj vai apmaina uz sava rēķina. berrymebeles.lv apņemas novērst defektu vai veikt preces apmaiņu 15-45 darba dienu laikā, pēc pretenzijas apstiprinājuma.

Ja garantijas perioda laikā (24 mēneši) atklājāt slēptus defektus, lūdzam, tos nofotogrāfēt un nosūtīt mums uz info@berrymebeles.lv. Preces ražotājs izskatīs un noteiks kā rezultātā ir radies bojājums un vai tas atbilst garantijas nosacījumiem. Mēs Jūs informēsim par ražotāja lēmumu. Mēs vēlētos izcelt to, ka:

  • Ražotāja garantija netiek attiecināta uz preces dabisko nolietojumu.
  • Gadījumos, kad preces atgriešanas iemesls ir preces zemā kvalitāte - mēs uzņemamies atbildību veikt tās bezmaksas nomaiņu pret labas kvalitātes preci vai atgriezt iemaksāto naudas summu.

Bojātā prece tiek atgriezta vai apmainīta saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem.