1. Vai mēbeles ir iespējams apskatīt?

Mēbeles var apskatīt tikai tiešsaitē mūsu mājas lapā, bet dažus audumu paraugus ir iespējams apskatīt mūsu birojā - Maskavas iela 497, Rumbula, LV-2121. Lūdzu, sazinieties ar mums lai saņemtu konsultāciju - mēs vienmēr cenšamies Jums ieteikt un atrast labāko risinājumu :)

2. Vai mēs ražojam mēbeles?

Nē, bet mēs sadarbojamies ar ražotājiem un visas mēbeles bez starpniecības dodas tieši pie klientiem.

3. Vai ir iespējams izvēlēties citas krāsas mēbeles, nekā norādīts?

Jā, ja pie izvēlētās mēbeles ir dota krāsas izvēles opcija. Ja nē, mēbeles iespējams pasūtīt tikai krāsā, kāda ir norādīta dotajā attēlā.

4. Vai ir iespējams pasūtīt mēbeles citos izmēros?

Mēbeļu izvēle mūsu internetveikalā apmierinās pat visprasīgāko pircēju, taču iespēju pasūtīt individuāla izmēra mēbeles mēs nepiedāvājam.

5. Vai ir iespējams mainīt virtuves komplektu?

Virtuves komplektu nav iespējams mainīt, bet ir iespēja komplektēt virtuves iekārtas pašiem vai pasūtīt klāt papildus skapīšus.

6. Vai veidojat virtuves projektus?

Jā, veidojam arī virtuves projektus. Sūtiet savas vēlmes uz mūsu epastu [email protected] un mēs kopīgi īstenosim Jūsu ieceres. Gatavi virtuves projekti ir pieejami arī mūsu mājaslapā.

7. Kāda ir mēbeļu cena?

Visām mēbēlem ir noradīta cena ar PVN. Mēbeles piegādājam bezmaksas visā Latvijā.

8. Kuras no mēbelēm ir uz vietas?

Visas mūsu mājas lapā pieejamās mēbeles ir uz pasūtījuma.

9. Kāds ir mēbeļu piegādes laiks?

Katrai mēbelei ir individuāls vidējais piegādes laiks,kuru var redzēt katras mēbeles aprakstā. Mēbeļu piegādes laiki atšķiras, jo tās tiek izgatavotas pie dažādiem ražotājiem.

10. Vai nodrošinām garantiju mūsu mēbelēm?

Visām mēbelēm ir 24 mēnešu garantija. Ja radušās problēmas, gaidīsim jūsu ziņu un mēģināsim risināt šo situāciju.

11. Ko nozīmē 365 dienu naudas atgriešana?

Jums ir iespēja atgriezt iegādāto mēbeli viena gada laikā no saņemšanas brīža un saņemt atpakaļ Jūsu iztērēto naudu, ja nav veikta mēbeļu montāža un ir saglabāts mēbeles oriģinālais iepakojums.

12. Kā es varu samaksāt par iegādātajām mēbelem?

Ir pieejami vairāki apmaksas veidi: mēbeles piegādes laikā piegādātajam skaidrā naudā vai ar bankas maksājuma karti, ar bankas pārskaitījumu, kurš ir jāveic ne vēlāk kā dienu pirms piegādes, kā arī ir pieejami līzinga pakalpojumi. Piegādātājs nav tiesīgs atstāt mēbeles bez apstiprināta maksājuma.

13. Vai Jūs piegadājat mēbeles bez maksas?

Latvijas teritorijā mēbeļu piegāde ir bez maksas, līdz Jūsu mājai vai kāpņu telpai. Par papildus samaksu piegādāsim mēbeles līdz Jūsu durvīm. Pakalpojuma cena ir 15 €, neatkarīgi no piegādes stāva.

14. Kā es varu pasūtīt preci?

Jūs varat pasūtīt preci mūsu mājas lapā, vai rakstot mums uz e-pastu [email protected] norādot savus datus - Vārdu,Uzvārdu,tālruņa numuru,piegādes adresi (ar pasta kodu),vēlamo apmaksas veidu,un sarakstu ar izvēlētajām mēbelēm un to piedāvātajām opcijām (krāsu,ar gultas režģi vai bez). Kā arī Jūs varat droši zvanīt mums uz +371 27 677 690 un mēs darīsim visu iespējamo,lai Jums palīdzētu :)

15. Kā es varu uzzināt infomāciju par savu pasūtījumu?

Ievadot savu pasūtījuma numuru un telefona numuru vai e-pasta adresi sekot līdzi sava pasūtījums statusam varat šeit:
http://www.berrymebeles.lv/pasutijuma-statuss/. Kā arī rakstot mums e-pastu [email protected] vai zvanot uz tālruņa numuru +371 27 677 690 un mēs jums atbildēsim.

16. Vai Jūs izrakstat rēķinu arī juridiskām personām?

Jā,visi klienti saņem rēķinus un var arī noformēt juridiskām personām,pie pasūtījuma norādot uzņēmuma rekvizītus.

17. Kā es varu atcelt savu veikto pasūtījumu?

Ja vēlaties atcelt savu veikto pasūtījumu, rakstiet mums uz e-pastu [email protected] vai zvaniet uz +371 27 677 690.

18. Kādos laikos veic preču piegādi?

Mēs vienmēr cenšamies pielāgoties klienta vēlmem. Vienmēr pirms piegādes,dienu iepriekš vadītājs ar Jums sazināsies, lai vienotos par piegādes laiku.

19. Vai Jūs uznesīsiet mēbeles uz manu dzīvokli vai ienesīsiet mājā?


Mēbeļu uznešana ir papildus pakalpojums, kas maksā 15 € par pasūtījumu. Šis pakalpojums ir atkarīgs no preces izmēra un svara. Piegāde līdz Jūsu mājai ir bezmaksas - šoferis piegādās mēbeles līdz tuvākajai iespējamajai apstāšanās vietai, kur varēs veikt preču izkraušanu.

20. Ko darīt tad,ja saņemu mēbeli ar defektu vai trūkstošu detaļu?

Ja Jūs esat saņēmuši mēbeles ar defektiem vai trūkstošām detaļām, nekavējoties informējiet mūs zvanot pa tel. +371 27 677 690 vai arī sūtot epastu uz [email protected]. Nepieciešams nofotogrāfēt defektu vai problēmu, kuru vajag atrisināt un atsūtīt mums uz [email protected], šīs bildes palīdzēs mums atrisināt radušos situāciju ātrāk. Bojāto detaļu nomaiņa notiek 15-45 darba dienu laikā, pēc garantijas noformēšanas.

21. Ko man darīt, ja vēlos atgriezt mēbeles atpakaļ?

Ja Jūs vēlaties atgriezt mēbeles, sazinaties ar mums pa tālruņa numuru +371 27 677 690 vai rakstot uz e-pastu: [email protected]. Ļoti svarīgi, lai nebūtu veikta mēbeļu montāža un tās būtu oriģinālos iepakojumos. Atbrauksim pēc mēbelēm, ko vēlaties atgriezt, 15-20 darba dienu laikā un nauda tiks atgriezta uz Jūsu bankas kontā 72 stundu laikā.